- SUMMER SALE - 20% på alla fransar! Snabb leverans direkt hem i brevlådan & fri frakt på samtliga ordrar -

BYTEN & RETURER


Det är viktigt för oss att säkerställa din tillfredsställelse med varje köp. Vi är säkra på att du kommer att älska dina nya produkter ifrån Lashion, men om produkterna mot förmodan inte uppfyller dina högsta förväntningar, kommer vi att återbetala beloppet för alla oöppnade och oanvända varor från din beställning.

 

Returer

  • Om du ångrar ditt köp eller någon produkt från din beställning måste du låta oss veta detta inom 14 dagar efter att du mottagit de aktuella produkterna, detta i enlighet med Distansavtalslagen. 
  • Meddela vår kundtjänst på support@lashion.se om du önskar göra en retur
  • För att vara berättigad till retur måste dina varor vara oanvända och i samma skick som du fått dem i. Av hygieniska skäl  måste samtliga varor som returneras vara i sin obrutna originalförpackning. Retur av varor i bruten förpackning godkännes ej.
  • För att slutföra din retur kräver vi ett kvitto eller inköpsbevis.
  • Du kommer att vara ansvarig för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera dina varor. Fraktkostnaderna återbetalas ej. Om du motar återbetalning dras avgiften för returfrakt från din återbetalning
  • Du som kund ansvarar för risken vid returfrakt, vilket bland annat innefattar risken för att produkten skadas eller kommer bort under frakten tillbaka till oss. Paketera väl. Du bör därför överväga att använda en spårbar försändelse eller köpa en fraktförsäkring.

Återbetalningar

När din retur är mottagen och inspekterad skickar vi dig ett mail för att meddela dig att vi har fått ditt returnerade paket. Vi kommer också att meddela dig om godkännande eller avslag på din retur. Vid godkänd retur kommer din återbetalning att behandlas och automatiskt återbetalas med samma betalsätt som användes vid köpet. 

Nedsatta varor

Retur gäller endast för varor med ordinarie pris, nedsatta varor återbetalas inte.